uppe i ottan

Blev tidig uppgång idag för att hinna ta morgonpumpen kl 7:15 med min korris Malin. Skööönt att känna att benen skulle dö, bara lasta på mera vikter! ;) Har suttit på MB sen 10:15 så nu har jag nyss kommit hem å käka mat, blev råstekt potatis(fattar inte att jah inte gjort det förut) och pölsa. Pölsa för tredje dagen på rad nu.. Men nu är det slut iallafall. Eller jag har väl mera att hämta i frysen=) Me like that! Nu känns det som om jag skulle behöva en dos koffein innan jag orkar fortsätta med studierna!!!  Får se om jag kan fixa det eller inte.. Men det tycker jag att jag borde vara kapabel till:)


Idag går den STORA KRAMEN till Stina:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0