Det snöar

Japp det snöade ute imorse när jag klev upp, hade lagt sig ett litet täcke på marken åxå.. Tog en promenad med hunden i skogen upp till Rauksdaln å tillbaka, fint fint:) De ringde från jobbet så jag ska få jobba ikväll emllan 15-21 med mammsen - känns bra det! Finns inte så mkt att göra här precis..

Kommer att bli awesome attt komma tillbaka till stan utvilad å lycklig efter en vecka till fjälls, börjar dock att bli lite lappsjuk faktiskt med tanke på att det inte finns så mkt att sysselsätta sig med här. Blir bra att träffa friendsen å få kramas lite med någon jag tycker lite extra mkt om;) Nä Milla du får ingen kram av mig..=P

Har bestämt mig vem jag ska spöka ut mig till på Idolfesten åxå, kräver att Milla blir min personliga tatuerare tror jag minsann för hon är estetiskt lagd:) Vad har man vänner till egentligen?? Jo de är till för att utnyttjas till MAX å så blir man utnyttjad tillbaka..=)


Kommentarer
Postat av: Milla

Whata fuck? O__o



Vi får allt ta ett samtal du och jag ;D

2009-10-26 @ 15:11:42
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0