Måndagen

Ja då pluggade jag.. Å så tog jag en promenad i ett fortsatt soligt Umeå:) Plugg å en hel massa slösurf på eftermiddagen fram till att det blev tårtkalas hemma hos Fredrik. Sjukt jävla god kan man säga å trevligaste sällskapet man kunde hitta:)

Sen begav jag mig till IKSU för att gymma, gick väl sisådär med tanke på att det var packar med människor som skulle träna bort helgens synder.. No more!! Kom hem å käkade en sen middag å sen gick jag å handlade lite frukt å mjölk på ÅC. Va ett gäng läskiga killar utanför här som satt å snackade, svor å grejade på ett par timmar på kvällen.. Läskigt tycker jag!!

Sen blev det Kuratorvägen, nice det=)

Har kommit på mig sjukt ofta med att sjunga med i reklamlåtarna som de spelar på radion, speciellt så är det dessa låtarjag gnolar med i:

"Två kundvagnar i bredd.."
Ica Ålidhem å Mariehem


"Har du en sur dag på jobbet? Med stress å press å tråkig tristess.." Jobmeal

Känner mig lite dum när jag kommer på mig själv med det här och brukar kolla mig om för att se om det är någon som uppfattat vad jag har sjungt med i.. Men än så länge har jag inte fått några speciellt konstiga blickar iallafall.. Men men kanske ska försöka sluta med det ändå! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0