En dag i mitt liv

Spelkvällen igår var nice, vi var 6 personer från klassen som spelade Alias, drack saft och käkade popcorn å chips. Jag å Sunna var sjuuukt nära att vinna men det föll på att jag var norrlänning, hur fan ska jag kunna gissa på kastanjer när jag inte ens vet vad det är för något?? =P

Idag har det varit KTC på förmiddan, vi fick träna att greja runt centrala venportar, centrala venkatetrar och öva på steril uppdukning. Det sistnämnda var lungt roligast, jag låtsades vara dryg läkare=) KTC är för övrigt som att leka fast ändå lärorikt, bra grejer det! På VFUn måste man ju ändå vara seriös, på KTCn kan man flumma på lite utan att det gör något=)

Käkade lunch på skolan å Millan mätte upp mig så vi kunde följas på Studenthälsan för att testa oss för Klamydia. Kändes ganska lustigt att sitta å snurra runt en extralång tops inne i slidan.. Men det är ju bra att kolla upp sånt så att vi tillsammans kan hindra smittspridningen!!

Satt sedan på MB i en timme å läste om vätskebalansen, börjar fatta det där igen, det är bra=) Sen så gick jag hem och hämtade mina träningskläder och for på IKSU å gymma typ 40 min å sen simmade jag 500m för att mjuka upp kroppen lite, det var skönt! =)

Sen blev det en STOR kopp kaffe å macka innan jag cyklade mot Lindellhallen där Jan Eliasson föreläste=) Tur att Stina påminde mig om att det var ikväll! Det var intresant att få lyssna på lite politik för en gångd skull, ha blicit lite av den varan efter att jag slutade gymnasiet.

 

Sen så blidde det att akutshoppa en deo på Ica för min är TOTALT SLUT nu och man kan ju inte gå runt å lukta surballe bland folk precis! Köpte inte Thailandsdoft den här gången men jag höll mig till LdB iallafall för jag tycker de är bra och dryga.. Plus att de luktar gott åxå:)

Lagade en primitiv middag å så fick jag fruktsalllad efteråt åxå för jag tyckte att jag hade gjort mig förtjänt av det(lr var det så att jag fick det för att jag skulle göra mig förtjänt av det med tanke på att jag skulle sätta igång med studierna sisådär kl 20??). Nu har jag väl plugga rätt fokuserat i nån timme så jag behövde en paus för att blogga lite;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0