Gofika

Har haft introduktion idag inför den nya praktikplatsen på kommun, de bjds på fika:) Undrar hur de tänkte när de bjöd ett gäng med studenter på fika??? Men de var ritkigt gott, synd bara att de hade missuppfattat Lisa och gett henne bröd utan mjölkprotein istället för helt veganskt bröd=/ Men men det fann ju mkt frukt åxå:)

For förbi på Haga där jag ska göra min praktik åxå, visade sig att en tjej i klassen åxå skulle vara där fast på demensdelen. Blir kul med sällskap=)



Ibland måste man omvärdera sitt första intryck av personer, en tjej i klassen har verkligen växt i mina ögon dn senaste tiden - hon är ju störtskön! Kul när det är åt det hållet och inte det andra.. Känns kul med praktik för då lär man känna fler i sin klass, om de är på samma avdelning typ. William tex som hade praktik på neurokirurgen samtidigt som mig har jag knappt snacka med innan men nu har jag mer koll på honom:) Riktigt trevlig! =)



Tänkte mig dagen ungefär såhär: sätta mig i solen och käka nåt lättare, typ milkshake eller nåt, fara ut och springa löpturen som Sara tipsade mig om idag, duscha, gå på ÅC och handla,  laga mat till älskligen och sen PLUGGA bort saker inför veckan, spela saxofon, slappa, mysa, mysa lite för länge, surra, surra för länge, somna.. Vad tror ni? Tror det blir en toppendag iallafall! På menyn idag står...UPPSTEKT PALT (ni vet de där som ser ut som spindlar för att jag inte finrev potatisen) och bacon å lingonsylt.. Största frågan är om de blir Svärmors eller Mammas lingonsylt;)


FavoritMellisaHornLåtenFörTillfället


Kommentarer
Postat av: Carina

Var du i Husum när du messade mig??

Å inte sa nåt!! Ni hade väl kunnat komma förbi på en fika :)

Kram

2010-04-12 @ 17:57:46
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0