är less

guuuud ge mig jullov snart! orkar inte sitta med den där c-uppsatsen längre.. =/ Sjukt drygt att skriva, skriva, skriva och kontrollläsa, kontrolläsa och kontrolläsa.. Å så jämföra en massa! Ååå vad drygt:( Det enda som håller humöret uppe är den svarta humor som dominerar samtalen och IKSU.. Är nog beroende av träningen för att må bra.

Ikväll hade jag tänkt hinna att träna innan middagen men det blev en tur ner på stan för att fixa de sista klapparna och jag tror jag nästan lyckades med det iallafall:) Hade eg tänkt fara på impro med Maria men hon blev sjuk så jag låter kroppen bestämma över huvudet så det blir spinning och bodypump med Elina istället. Den rackarns tjejen ska snart flytta ifrån mig åxå:( Varför är det alltid de man gillar som mest som måste flytta??? :/



Nä ska njuta av de sista dropparna kaffe och sen ska jag slå in klapparna:) Ska försöka tänka positivt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0