Helt vansinningt!

Tror betsämt att mörktet kommit ikapp mig tillslut, känner mig trött så gott som hela tiden.. Skulle kunna sova sjukt mkt men det finns liksom inte tid för det plus att jag inte vill ta mig tid till det heller;) Spexet var nice i lördags och det var mkt trevligt folk som följde med på det. Orkade dock inte gå nå på Origo nåt efteråt så det blev temys med en fining istället och sen SOVA.

På söndagen blev det sovmorgon och sen tränining i två timmar, bodypump och spinning. Sjukt nice! Gillar Sara's pass:) Skulle kunna träna hur hårt som helst bara jag visste att stretchen innehöll nån bra låt:) Efter lunch gick jag på julmarknaden på Gammlia med Jennie och hennes kusin Emelie. Blev dock inga inköp där för mig..

Preimärklättring på IKSU under kvällen blev det med Bosse och Ida, har inte klättrat sen gymnasiet men det var lika kul som jag minns det! :) Har kroppen för klättring åxå, hyfsat lätt och stark i kombination med schimpansarmar och tjurskalle är bra skit! ;) Filmkväll som vanligt men var så trött så jag fattade inte något av filmen..

Sjukt trött imorse då jag vaknade åxå, inte ens dark temptation fick mig på bättre humör, kände mest för att slå ner någon i korridoren då jag fixade frukosten! Men nu känns det bättre trots att det blev en lååång dag på MB, konstigt! Kanske är förpeppen till vattengympan som gör det? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0