Some of the best memories from 2009

Tänkte lägga upp lite av bilder från kuliga grejer från 2009.. dock ej i koronologoisk ordning eller nåt sånt, blir för jobbigt det. Lägger upp efterhand jag hittar bra bilder som på att eller annat sätt representerar året som gått.

 

Toabesöket som kanske förändrade Millas bild av mig för alltid;) Sjukt nice fest, Jonnys inflyttningsfest för övrigt. Milla å jag satt ute på St tropez och männen flockades runt oss;)


Lärde känna världens bästa Peder i våras å just den här bilden är nog från Valborg!

Vackraste påskvädret på många år, tillbrigade helgen hemma i Kråkberg med Tegsnässkidor, god mat å gott sällskap av släkten:)

Carro hälsade på mig i stan några gånger, denna gången blev det bl.a skidåkning på Nydalasjön trots bebynnande sjukdom hos värdinnan;) Plus att vi hittade en IKEA Igloo i skogen!

Våren började med att jag å Isak gjorde slut som vänner, bilden är tagen sista helgen tillsammans. Jag bröt ihop och gick vidare tack vare mina underbara vänner, nya som gamla!

Kilten gjorde succé och Maria blev en av årets nya väninnor! Sjukt mysig tjej som inledde mig i frestelsen att träna stepmuskel;)

Jag lärde pappa att plocka kantareller.. Han hade inte gjort det på typ 50 år!

Anna och Daniel fick sin förstfödda Julie!

Mia och jag gjorde mkt bus tillsammans;)

Jaaa precis, vi gjorde mkt bus;)

Jag å Milla charmade även eliten! Skulle kunna lägga upp hur många bilder som helst på dessa två brudar från året som gick men jag sparar dem till någon modellagentur..


Men SPAdagen i Övik är värd att minnas från 2009.



Paddlingen under ID09s mottagning var grymmast!




Många härliga middagar med Phimpho blev det. Denna är från början av sommarn när mina mödrar fick träffa varandra för första gången.


Gick på Ledin med Johanna i Övik:)


Hade bästa sommarjobbet av alla!


Jag å Stina umgick rätt mkt, denna bild är från tacobuffén på Origo då jag fick upp ögonen för Jonnyboy.. Han å jag var lika glupska!


Min första togafest!



Yran var nog roligaste helgen detta år. Sjukt nice att ha fått en vän i Marcus åxå, jäkla nice person!


Jag började min skejtkarriär:)


Jag fann mitt andra jag - Mario! Nice fest:)

Videoklipp of the year är lungt detta, så jäkla bäst jag är på att jula Milla har ju ingen chans;)
Jaaa det var ett axplock av allt roligt jag har gjort unde året 2009. För de som är intressearade så går det ju att kolla bloggarkivet;) Är medveten om att bildtexten å bilderna är placerade som crap men fokusera på budskapet inte formalian!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Markus

Åh, man kom med på listan! Känner mig hedrad. :) God fortsättning på det nya året!

2010-01-01 @ 23:45:41
Postat av: Stina

haha, kunde du int ha hittat en bättre bild på lilla jag? ser ju ut som jag vet int vad..du vet, jag måste ju börja tänka på sådant iom singellivet, haha! gott nytt år vännen! Hoppas vi hittar på och får vara med om en massa roligheter under 2010!!

2010-01-02 @ 09:53:56
Postat av: Sofia

Kul med en återblick på godbitarna från 2009 :) Gott nytt år Annika!

2010-01-02 @ 10:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0