Vad som hänt sen sist

Måndagkvällen blev det underbaraste man kan drömma om, iallafall slutet av den när jag hade grejat färdigt här hemma..=) Det blev bad och allmänt mysigt! Känner att realtionen har förändrats nu den sista tiden, men inte till det sämre vill jag lova.

Igår vet jag inte vart tiden rann iväg, skola på förmiddagen å sen så blev det att låna ett par bcker om näringslära som jag ska ha tilll kursen jag ska läsa. Sen traskade jag hem för att fixa lite lunchkaffe. Spelade en del saxofon å  så trotsade jag och Johanna kylan genom att ta en promenad. Trevligt att ta en ordentlig surr med henne:) Va ju inte igår om jag säger så.. Bjöd Jonny på middag å så blev det väl inte så mkt mera gjort den kvällen förutom att jag renskrev hemtentan. Å så träffade jag Thomas som hade kommit tillbaka till stan, nice det=)

Idag har jag suttit på skolan mellan 9-14:30. Cyklade sen ner på strömspilen och lämnade tillbaka pjucksen som jag insåg skulle få stå å samla damm i garderoben alternativt att jag skulle behöva köpa kläder för x antal kronor.. Kollade runt lite på de andra affärerna men hittade inget av intresse. Nu sitter jag å käkar pasta med grön pesto, morötter, oliver å bönor till middag - gott det! =)

Ikväll ska Maria komma förbi på en kopp kaffe å en massa surr, jag var inte pepp på kaffe på stan ikväll. Känner mig tjock å plumsig plus att det är kallt ute å plus att jag vill lägga ner mina slantar på annat just nu. MEN surr å kaffe hemmavid har ingen dött av;)

Kommentarer
Postat av: Milla

Dålig stil att dissa mig för Jonny!

2010-01-06 @ 18:37:47
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0