Händelserik vecka

Den här veckan verkar ta rekord i att ara en känslomässig karusell.. Vet inte ad jag ill längre och vilka känslor som svävar runt eg.. Men jag har stor tilltro till att nästa vecka kommer finna en lösning.

Igår så ar jag då ledig och då hade jag å Stina picknick (ovanligt inslag??? ;) ) å sen så for jag å Oskar och köpte varsin gummibåt på Rusta:)

Äter på tok för mkt sötsaker.. å tränar för lite.. Börjar visa sig på min hud.. =/ Ska skärpa till mig snart!

Annars har det mest varit jobb och nu så jobbar jag sju dar på rad.. Men sen blir det mer chill på schemat:) Ska ta itu med träningen åxå men just nu känner jag mig slö å trött av bla värme och jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0