Vilken kväll!

Sommaren blir inte bättre än vad man gör den! Jobbade till 17 idag å sen cyklade jag hem och stekte blodpudding. Gick sedan ner till stan lagomt till att Afron i parken skulle börja kl 19:00.. Men när jag kom dit så hade de flyttat den till IKSU kl 19:30 så då ar det bara att gå tillbaka i rask takt till IKSU.. Blev ganska svettigt men jag hann! =) Fick sällskap på vägen av en fd Umeåtös som var hemma över sommaren, trevligt! =) Sen så ar det Afro from Hell som gällde, 60 min svett å glädje=) Man blir verkligen överlycklig i hela kroppen av att dansa!!! Trots att det är bland det jobbigaste man kan göra:)



Sen så va planen att jag å Emil skulle ta en promenad men jag passade på den, hade ju gått powerwalk typ en timme innan afron! Så jag cyklade iväg till campingen på Nydala istället och badade, hade tom med mig ducshgrejer dit så jag blev riktigt fräsch:) Å så hade jag Batman med sig Robin;) Nää men Oskar hakade på och badade, vi tog tom en simtur så varmt i vattnet var det! :) Å så avlsutades kvällen med "Farsan" och tacos till kvällsfika:)

Som sagt var, sommaren blir inte bättre/sämre än vad man gör den:)

Sjuukt god, ny lastvarning!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0