Fjällturen

Ligger lite efter i bloggandet, men jag tänkte lägga ut lite bilder från min å Carros fjälltur som vi tog på lördagen:) den var sjuukt nice:) Vi höll till och med på att somna på efter att vi hade grillat färdigt! Slumrade typ en timme;)

På väg uppför skoterleden..

 

Bäcken bredvid pulkbacken

 

Utsikt över Bleriken, man kan även skymta vårt hus på bilden

 

Efter lite om och men så fick jag tillslut upp elden trots surved

 


mmm korv är smaskens;)



Förälskade mig i Antons gamla skjorta!
Tappade dock bort mitt linne på fjället - KLANT!



Nammi! ;)




Älskar hemma!


Lite energi fanns över till att äta en massa och spela yatzy på kvällen tillsammans med mamma och Markus (millas bror) jag fick dock värsta anfallet och skrattade så jag grät! =D Det är i princip bara med mamma jag kan göra det, vi hör samman för evigt <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vad härligt det såg ut! =)

2010-06-17 @ 11:22:15
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Carina

Härliga bilder!!

Vilka fina ord till din älskade mamma ♥

Kram kram

2010-06-17 @ 14:14:53
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0