Längesen nu

Ja jag jobbar på bra med den här bloggen känner jag;) Nu har då iallafall allvaret börjat, C-uppsatsen är i full gång! Känns faktiskt riktigt kul om jag ska vara ärlig, tror jag å Emil blir ett bra team:)

Vad har hänt i veckan då? Ska ta ett axplock av allt det härliga jag har gjort tänkte jag:)

  • Fika/middag med Maria på Kafé Station
  • Promenad med fina Therese
  • Sett första Robinsonavsnittet på lääänge, var bra:)
  • Bodypump x2
  • Spinning 40 min vilket var mkt jobbigare än vad jag trott
  • Bakat negerbollar och assisterat Milla med maskinen
  • Sett en å en halv Alienfilm
  • Kaffe
  • Cykeltur i snöslask/halka till Böleäng för att köpa vapen
  • Improshow med Skuggteatern tsm med Linda och hennes pappi:)
  • Sökt och läst artiklar
  • Kramats
  • Kebab och allmänt fredagsmys med Stina
  • Invigt min nya svarta tröja

 

 


"Love looks not with the eyes but with the mind."
Shakespeare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0