Redan torsdag

Gud vad veckorna springer iväg alltså! Tiden går sjukt fort just nu.. Har ställt in mig på att livet inte blir så mkt roligare än såhär just nu så det känns faktiskt bra:) Tog tidig helg så imorrn bär det söderut till pappsen, kanske blir det att hälsa på nån av de övriga släktingarna åxå:) Hört det ryktas om adventsfika i förskottsväg på Däppevägen..;)

Idag så var Carolina Wallin Peréz på lärarhuset och sjöng på lunchen, sjukt bra hon va! Jättemyyys, verkligen:) Favvolåten blev "utan dina andetag" och min själ smälte som blockchoklad i vattenbad:)

Ikväll har jag spelat saxofon, surra med Carro på phonen å så gått på dubbelpass på IKSU, blev bodypump med Barbro (premiär för mig, hon va mysig) å sen Aqua Power med Peter förstås, det är ju faktiskt torsdag! :) Fuskade med lättare hantlar idag med resultatet att det inte alls var lika jobbigt (inte jobbigt alls faktiskt) men sjukt svårt att hålla sig flytande! trodde allvarligt jag skulle sjunka ner till botten emellanåt!!! ;)

Nu blir det att pimpla lite te tror jag.. KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0