Om en framtid

Allt är ovisst inför hösten, en av oss nya sköterskor har fått förlängning men för vi övriga råder fortfarnade ovissheten med drygt 2,5 veckor kvar av vikariatet. Försöker bibehålla lugnet och ha is i magen men det börjar bli som ett riktigt orosmoln i huvudet på mig det där med hösten... Ska läsa en kvartskurs iallafall å så får jag väl börja roa mig med att söka jobb om det inte blir något på Stroke eller medicinkliniken på NUS. Försöker tänka att det ordnar sig men det är inte alltid lätt.

Ser mkt fram emot att åka ner till Varberg med älsklingen iallafall, ska bli SÅÅÅ mysigt! Har typ bestämt mig för att skippa turen med Tilda och prioritera kärleken och det sista av sommaren på västkusten istället.

Annars är planen att införskaffa ett IKSU-kort igen och köra igång på allvar igen då sommaren är till ända, ser mkt fram emot spinningen, vattengympan och bodypumpen! Drömmen om att stå längst fram på ett pass och leda det finns ännu kvar hos mig, blir jag arbetslös kanske det är det som jag ska pyssla med? Å så hade det ju varit bra om jag fick tummen ur och fixade mig ett optikerbesök och att jag börjar med MC-kortet så det finns i plånkan innan nästa sommar:)

Vad är det annars för roligt att se fram emot då den mörka hösten kommer? Jo kanske så finns det tid och möjlighet att fara hem till Kråkberg och plocka kantareller och jaga älg. Sen så kommer det en massa kompisar tillbaka till stan för att plugga. Har bland annat hört att Johanna ska fixa ett nytt sexparty så jag får chansen att vara med :) Å så ska jag å Stina fika på Nya Konditoriet då vädret och humöret är i bottenläge å så ska jag myyysa så mkt som jag bara kan! Älskar att mysa med <3

Å dricka ÖL ska jag göra! Fy tusan vad gott!!! En Newcastle kan pigga upp den mörkaste själen! ;) Sen så hoppas jag på Sthlmsresa och Västeråsresa samt att mina fina vänner kommer till Umeå och besöker mig här åxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0