Nedförsbacke

Shit nu börjar det vända - äntligen! Känner peppen i livet igen och pepp för att bli klar sjuksköterska:) Klart jag kommer att greja det här:)

Hade en riktig breakdown här i måndags men som tur var så har jag världens finaste vän som ALLTID ställer upp och finns där med kaffekoppar, socker och näsdukar när livet dimpar! Världens finaste Stina <3 Varför var det så kasst då kan man då fråga sig? Jooo 14 februari förra året var helt underbar och kanske inte fullt lika underbar i år helt enkelt. Tog en riktig långpromenad med Agnez efter det i det underbart vackra vädret så jag fick ändå min dos av valentinkärlek ändå på denna dödens dag för singlar:)



Varför är jag glad då?

Joo. det främsta är väl att jag trivs så oerhört bra på min praktik eftersom jag känns som en i gänget där. Skulle verkligen kunna tänka mig att vara kvar där hela våren och gå som svans! :) Sjukt intressant plus att jag verkligen ges tid och möjlighet att sitta och analysera situationer och människor. Till råga på allt är psykologen sjukt söt så man blir ju glad i hjärtat bara för det åxå;)

Har även fått ett samtal från Öviks sjukhus och de är jättepepp på att ha mig dit på intervju och det känns som om jag är garanterad en plats om jag tackar ja. Ska höra av mig till dem efter att ha snacka med VLL å sen så får jag väl se vart det leder.. Hursom känns det som om jag inte behöver oroa mig för att bli arbetslös till sommaren. Dock är Umeå mitt förstahandsval när det gäller sommarjobb då det är världens bästa (kanske liiiite överdrift) sommarstad:)

Glad och tacksam över mina gamla och nya bekantskaper/vänner som finns omkring mig, mumma vad jag gillar er allihopa!

Att JAG faktiskt kan vara chef över mitt eget liv, bara jag vågar! 

Förkylningen börjar ge med sig och jag har börjat träna - kan man bli annat än lycklig av dessa endorfiner???

Något som känns lite betungade är dock att jag inte har börjat med eximinationsuppgiften och att jag FORTFARANDE inte fått någon att skriva mitt förbättringsarbete med.. =/ Mina klasskompisar måste tro att jag är riktigt korkad! Lite drygt är åxå att jag inte har tid/ork/lust att jobba något just nu vilket innebär 0 kr från kommunen nästa månad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0