Stockholm!

Hemkommen från huvudstaden nu, åkte dit i torsdagsmorse tillsammans med Maria för att delta i Vårdförbundets Studentforum. Är riktigt nöjd med resan, fint väder, inspirerande forum med trevligt folk och sjukt god mat. Kan det bli så¨mkt bättre? Blev att strosa lite på stan på torsdagen och igår så mötte jag upp Jonny efter forumets avslut. Fick se hans supermysiga lägenhet och så tog vi en promenad i Hagaparken. Kan inte låta bli att vbli lite sugen på Stockholm.. men isf skulle jag vilja på centralt så man har gångavstånd till allt man behöver! Å det är ju inte så superenkelt att få tag på..

Ska klä mig nu och fara på marschträning med Hemvärnet nu, blir M/90 för hela slanten!


Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Stockholm är en trevlig stad, men jag skulle inte vilja bo där. Men att åka dit då och då för nöjen och lite shopping, det gillas!!

"U" brukar säga att Stockholm ligger så ocentralt :)

Kram kram

2011-03-27 @ 10:30:24
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0