Mera om vad som hänt och vad som händer

Ja vart var jag, jo Lycksele. Var som jag kanske sagt jättetrevligt att träffa Carro igen och hänga med henne en massamkt:) Dock så föll min sunda livsstil som jag hade börjat med här i vår utan godis å sånt.. :O Och nu är jag fast i svullträsket igen, kläderna krymper och jag håller på att bli tokig på mig själv! Det faktum att jag gått å blivit toffel på sista tiden hjälper INTE mig att minska på svullet heller då pojkvännen är av samma kaliber som mig själv då det gäller att njuta av det ätbara.. ;)

Ja pojkvän jag, fick besök på Valborg i Lycksele då tanken var att jag skulle tråka mig igenom helgen med en VFUuppgift som skulle skrivas. Fokuset blev Noll på den och jag hängde med Carrobarro och Bosse hela hlegen istället.. Men det var mysigt - sjukt mysigt och VFUgrejen är nu inlämnad och godkänd med en stjärna i kanten:)

Sen jag kom tillbaka till stan vet jag inte riktigt vad som har hänt men det som är säkert är att jag blivit en liten toffel som gärna stannar hemma och myser!!! :O Trodde inte jag skulle kunna hamna i det träsket men snart är jag nog tillbaka på banan igen ;)

Väldigt oärligt stulen bild från Fejjan.. ;)

Så sjukt fin låt alltså, lyssnar på den hela tiden! Har för övrigt Per Gessle/Gyllene tider/Roxette på hjärnan just nu så det måste vara nåt med våren/sommaren och den mannen alltså! Sjukt bra är han =)

Igår var jag och gick på Kulturnatta, lyssnade på bra band, kramades och hade det bara finemangs. Blev pizzasvull på vägen hem från stan också, alltid för gott för mitt eget bästa! Pizza<3

Om en vecka är jag färdig sjuksköterska och sommarjobbet börjar närma sig med stormsteg, nervöst och spännande på samma gång! Ska jobba en hel massa nätter ockå vilket blir en utmaning på flera sätt. Man har mkt eget ansvar då personaltätheten går ner kraftigt och jag har inte heller jobbat natt förut. Att hålla sig vaken är jag inte orolig för men att palla av att sova något dagen efter är väl där jag tror den stora utmaningen ligger i!

Annars är det bara fint med AnnikaUL, nästan för bra så jag har börjat oroa mig för att någonting är fel, att jag glömt något eller nåt i den stilen. Katastroftänkandet är nära!!! Måste försöka minska svullet och öka på träningen igen så jag kommer tillbaka i den fina formen igen, lättare sagt än gjort, har alltid svårt att motivera mig själv till träning under sommaren då det är varmt som tusan. Men men det MÅSTE gå på nåt vis, annars får jag investera i ett IKSU kort så jag kan knäcka Barbro ;)

Första året i Umeå, finformen!


Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

Mmm... det är nåt speciellt med Gessle. Han är Mr sommar på nåt vis :)



Vad spännande att jobba natt. Jag tycker det är toppen att vara nattuggla och har inga problem att sova och bara löööv den ledighet man har ;)



Tänk dagen närmar sig då du står där som nybakad sjuksköterska. Vad du har gjort det bra!!

Vi skulle gärna ha firat den dagen med dig men vi åker ju till London. Om inte den där förbaskade vulkanen ställer till det!!

Om vi kommer iväg så kommer vi upp till Umeå nån annan dag och hälsar på.

Kram fina du!

2011-05-24 @ 15:31:58
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0