Dagen efter...

Blev en riktigt trevlig lördag för mig konsert med Renhoren på eftermiddagen och en trevlig middag tillsammans med bla fina Maria som är i stan. Vi lagade risotto med kantareller och stekte älgfilé till det :)

Gick sedan ut på Bakfickan som är ett nyöppnat ställe på baksidan av Scharinska, riktigt mysigt. Millabus och Elina komme dit också å några av deras grabbs vilket var trevligt :)

Idag har jag varit på Adventsgudstjänst i Stadskyrkan som för övrigt sändes live i P1. Gick sedan en vända på stan för att köpa mig kläder men hittade bara en skjorta men det är ju bättre än ingenting. Dock så känns det helt omöjligt att hitta någon bra present till lillebror som blev 18 år idag.

Tröttis.. ;)

 

Nu sitter jag och ska läsa lite artiklar om övervikt och fetma hos barn och ungdomar.. Läser en kurs som handlar om just detta. Ska skriva några diskussionsfrågor och så i veckan så jag tänkte det kunde vara bra att passa på medan kaffet ligger färskt i magen!


Kommentarer
Postat av: Milla

Nu är det faktiskt så att det var sist i november du gjorde nåt?!

2012-01-05 @ 14:12:02
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0