Ljusglimtar

Mitt i allt mörker som kallas livet så finns det ljusglimtar. Mina vänner är sådana som strålar bredvid mig, ni är så fina och betydelsefulla för mig!

En superstor ljusglimt är att jag fått det bästa beskedet man kan få och att jag fick komma hem till Kråkberg förra helgen och umgås med min familj :) Nätfiskade med Sture, spelade en jäkla massa Yatzy med mammsen och jagade fåfel med lillebror. Gick även en sväng upp på fjället på söndagen innan jag stack tillbaka till Umeå, älskar att stå uppe på en topp och blicka ner på den vackra omgivningen, det ger mig energi!

I övrigt så är jag fortfarande arbetslös.. Suck pust och stön! Men jag kämpar på och gör mitt yttersta för att få napp någonstans i Umeå eller i närheten av Umeå. Men snart så måste jag kanske börja blicka utanför Västerbotten och flytta på mig, känns vemodigt men det kanske får bli min utväg iallafall. Så fruktansvärt less på detta nu.

Avslutningsvis så är det en ljusglimt som lyser starkare än allt annat och det är min MYS! Han är som en liten kattunge som jag inte kan sluta att klappa och stryka ;) Så fin och så söt <3  Tycker om honom trots hans små små svaga ben ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0