Villen dag :)

Idag har jag känt kroppen säga nej nej men min iver har sagt JA JA Annika kom igen det är ju KUL! Började dagen med lite nyhtetsmorgon och sen så gick jag på ett pass Bodypump som var tuffare än vad jag minns det. Fick till och med lägga mig en stund när jag kom hem för jag kände hur kroppen sa "NEJ ANNIKA lugn nu, lägg dig ner och sov". Men då så ringde Bosse och då var det dags för att åka snowboard utanför stan vilket resulterade i en massa snöplumsande och bärande i ett par timmar samt 3 åk nerför berget. Kul var det!

 



Ikväll så har jag sett på cykelfilm hemma hos Jonatan och Erik som jag lärde känns på festen i fredags, mkt trevligt :) Snart blire bingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0