Mitt liv som Annika

Sitter och tittar på serien "Mitt liv som Hellner" för andra gången, gillar det konceptet med att en helt normaltränad person ska testa på elitträning för att se hur långt denne kan gå på kort tid. Det slår mig att mitt liv ibland påminner om livet som Erik får leva där, dvs äta sova och träna! Och att blodsmaken alltsom ofta kryper fram på gymmet och på längdspåret. Igår gjorde jag något som gjorde mig sjukt stolt - 2 varv på sm-spåret! Det är en 100 %ig förbättring jämfört med förra säsongen :)
 
Varför träna en massa så? Jo för det är sjukt kul och det finns en träningsdjävul i mig som vill klå mig själv om och om igen, jättehärlig känsla då man klarar att knäcka sig själv! :) Å så vill jag orka med mina intressen, kroppen ska inte vara den som förstår för en då man har som roligast!
 
Ja men så att...??? Sjukt trött och ska hoppa isäng, jobbat hela natten så det är väl tid på att sussa en stund.
 
Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0