Fredagkväll=)

Har gått en kortdag idag, for till backen med Erika=) Var där igår åxå med Jens, Vickan å Angelica(ett litet tag) och jag fattar verkligen inte hur jag INTE har varit i backen på flera år, det finns ju typ inget roligare! =)Mitt liv har fått en vändning efter förra helgen, jag har fått vänner i Tärnaby och jag känner att jag kommer att klara av att bo hemma i Kråkberg. HAr blivit den Annika jag egentligen ÄR och VILL vara, tjejen som VILL hitta på saker på kvällarna och som GÖR det åxå. Mkt roligare än att sitta å deppa över livet i Kråkberg...
Har beslutat mig för att bli hemtjänstare igen, börjar efter nyår...=)MEn jag har gjor klart för friendsen att de inte slipper mig bara för att jag slutar på hotellet, då gräver jag hellre ner mig! Känns super att jag funnit Vickan åxå synd bara att hon lämnar hemtjänsten=/ Men iofs så tror jag det kan vara bra att inte jobba på samma ställe som sina kompisar för då kanske man snackar mindre jobb på fritiden.'
Längtar till min goa Angelica Granlund hoppas att jag hinner träffa henne runt jul-nyår någonting!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter härligt. :) Ses vi under jul nån gång?

2007-12-08 @ 22:59:58
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0