Till havs...

Snart bär det iväg ner till pappsen, han vet än inte om att jag kommer, som vanligt alltså! Hehe jag brukar ALLTID komma på i sista minuten att jag ska åka ner å hälsa på honom. Julfesten igår var jättetrevlig, vi började med glögg(första för i år, guuud vad gott!) å pyssel. Jag gjorde en ängel, en ko, josef och Maria=) Sedan blev det julbord med en massa delikatesser, bl.a. en massa goda ostar vilket vi inte brukar ha på julbordet hemma, skitgott! Som avslut innan jag blev tvungen att åka hem för att hinna packa så blev det tryfflar, ischoklad å kaffe. Inte bra kl 9 på kvällen...;p
Nu måste jag skynda mig att kolla facebooken innan bussen går, har ju inte tillgång till Internet hos pappa så jag lär väl DÖ av abstinens!
God Jul till er alla!

Kommentarer
Postat av: Lorena

God Morgon
Hoppas du får en fin dag!! =)

2007-12-18 @ 08:35:38
URL: http://lorenasanchez.blogg.se
Postat av: Anna

Kul att åka iväg en sväng! Vi ska köpa lägenhet också, wiho! :)

2007-12-18 @ 12:58:53
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0