En låång dag...

Hejsan alla glada! Idag har jag haft en häktisk dag på jobbbet, knappt att man hunnit ta sig nåt att dricka! Men det är ju skoj när man börjar komma in i allting=) Komme hem när klockan var nästabn halv 7 ikväll så jag har inte hunnit göra nå speciellt, surra lite i telefon med pappa och så har jag dragit nåt parti yatzy med mammsen... Det är rätt så skoj nu på jobbet eftersom de är 2 killar som ska praktisera hos oss fram till i mars så då få man ju förhooppningsvis lite fler kompisar i Tärna=) Lite drygt bara att man nästan aldrig är ledig nån gång så man kan hitta på nåt speciellt på fritiden. JAg orkar inte riktigt ta tag i att planera nåt speciellt om jag bara ska vara ledig en enda dag, den gå liksom åt till att återhämta sig och att vara så mkt utomhus som möjligt! Nä nu ska jag hänga ett tag på facebook innan det blir bedtime! KRam på er allihopa, jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad gör du i helgen? Kanske vi kunde ses på lördag? Jag är hemma hela helgen. Jag ringer dig imorrnkväll om jag inte glömmer bort det. :)

2007-11-15 @ 22:00:58
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0