Helgen...

Jasså, jasså nu jobbar man igen... Slutar halv 5 idag å imorrn åxå så jag slipper den delade turen! =) Tusen tack Da, du är bäst!=) Simon har ringt å sjukanmält sig idag...=/ Aja det överlever han nog! HAr förresten fixat med farsdag imorrn, hade ju glömt att skicka ett kort på posten men Carina skulle ordna det åt mig och brorsan=) Hon är allt bra snäll hon... Btw så beställde jag en bikini igår från ellos, det blidde en helbrun sak med hipstertrosor och push-up överdel. Hoppas bara att den passar åxå! Kolla länken nedan om ni är nyfikna...
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9120&productId=179103&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lyckades köpa en ny bikini idag. Rosa/svart. Nu har jag tre helt nya. Haha, kanske borde börja använda nån. :)

2007-11-10 @ 20:49:27
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0