Torsdag...

Another ledig dag idag? Jobba igår ensam på hotellet, jag var då inte ?göralös? om man säger så! Men jag tror det är nyttigt att vara själv på jobbet eftersom det kräver att man tar eget ansvar/initiativ. Igår kväll tittade Vickan förbi och stanna till klockan nästan var 12! Det var hur trevligt som helst, det hör ju inte till det vanliga att man får besök i Kråkberget precis om man inte räknar med dem som är 50+ vill säga! Vi såg på Bonde söker fru å så surra vi en hel massa om karlar och jobb, de vanliga alltså! ;p Idag har jag varit slö på hemmaplan men det känns bara finfint då det bara blir roligare å ?rall? när man har haft halvtråkigt ett tag?=) Jag har väl mest legat på soffan å läst tidningar som jag snott med mig från hotellrum(skitbra egentligen eftersom både jag å mamma sparar in en hel massa pengar på att INTE köpa tiningar på affären + att vi värnar om miljön då fler läser en å samma tidning!) å så har jag gått 2 prommisar med Strimma, först en till Mittibäcken på förmiddan å så ner till sjön på eftermiddan. Btw så pratade jag med Emelie på mobilen då jag gick till Mittibäcken å hon hade då inte tänkt festa i Hemavan på nyår så jag börjar avväga att sticka ner till Umeå istället å vara med hon å Jennie. Hoppas bara att jag kan vara ledig hela jul och över nyår från jobbet så jag kan stanna i Husum till efter nyår? Ska prata med Erica om det när tillfälle ges=) Jadu vad har jag mer att förtälja? Ikväll har jag lite ?spa-planer? funderar på att ta en dusch med peeling å sånt å sen sätta i en hårmask å en ansiktsmask medan jag tar ett avkopplande fotbad? Låter inte helt fel va?? =) Innan det kanske det blir att playa lite sax å så där? Tror då inte att det är nåt speciellt på tvfan ikväll i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0