Hej hopp!

Sov på jobbet inatt eftersom jag inte hade någon bil hem, i och för sig så erbjöd mamma sig att komma upp och hämta mig men jag tyckte det var onödigt att köra 6 mil extra bara för att sova hemma. Åkte istället hem med bussen imorse klockan tio i sju=) Jag har blivit lite knäpp, trött nästan hela tiden men när jag äntligen har gått i säng för att sussa sött så kommer inte sömnen till mig... Jag skyller mest på att jag vände på dygnet förra helgen men anledningen kan vara någon annan åxå, tänker för mycket på en speciell person när jag ska sova...Hihi man ska inte säga alltför mycket men mina närmsta lär fatta! ;p


Sen jag kom hem i morse så har jag fikat (fattar inte hur folk kan motionera innan frukost, backen upp till huset höll på att ta knäcken på mig) å så har jag bakat en lingonkaka eftersom vi har helt slut på fikabröd i frysen! Nä nu ljög jag, vi har ju alltid bullar... Men eftersom vi ska få besök idag så är det kul att ha något mer att bjuda på=)


Btw så käka jag thainudlar igår hos Da, hällde bara på hälften av kryddorna men jag höll evigt på att kvävas när jag tog första tuggan, STARKT! Hehe men jag åt då upp alla nudlar i alla fall! =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fattar då ingenting kan jag säga. :)

2007-10-04 @ 11:12:58
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0