Hejsan..

Sitter på jobbet och tänkte tvärt uppdatera bloggen bara... Soligt och fint väder ute men det hjälps ju inte när man måste jobba... Men jag trivs ju så himla bra så jag vill inte sluta egentligen=( Ska förresten agera musiklärare på måndag med klass ett till fem... Blir spännade!=)

Spela förresten ur min nya saxbok igår, det gick faktiskt rätt så bra... Jazz! Hihi... Ikväll ska jag till Da och käka thaimat=) Åså kanske det blir lite baileys... vi får se hur det blir ska ju åka hem med mamma så på så sätt behöbver jag inte oroa mig för att öka promillehalten i blodet;p

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tufft med musiklärar-jobbet! Går nog toppenbra. :)

2007-10-05 @ 18:36:40
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0