Jennie=)

När jag hade käkat frukost idag så märkte jag att jag hade ett missat samtal och två sms på telefonen, samtalet å ena smset va från Elin så jag ringde å surra med henne ett tag. hon ville veta hur det skulle bli till helgen, tyvärr så kan jag inte gå ut och roa mig eftersom jag jobbar hela helgen=( Men det är skoj för Elin skulle visst få fara på tjejfest med en gammal kompis som bor i Lycksele. Det andra smset var från Jennie, hon berättade att hon var på Arlanda och att hons skulle upp till Boksjön och undrade då om det fanns nån tid att träffas... Det roliga var att när jag sedan tog en pomenad med hunden i det alldeles underbart vackra väder som var i morse, så träffade jag hennes mamma som var på väg till Hemavan för att hämta jennie där på flyget! Annika följde då med som välkommstkommité=) Hehe jättekul att träffa henne igen! Hon ska ju vara i Frankrike hela detta år!=/ Åså for vi på Bed and breakfast och fika alla tre ui Tärna, smaskigt värre! =)
Jag funderar seriöst på att byta jobb... Ska bara prata med mamma å sen ringa till B&B och höra om deras jobberbjudande står kvar...  

Kommentarer
Postat av: Anna

Så kul att du får träffa Jennie! Hälsa så mycket från mig. :)

2007-10-30 @ 18:15:04
URL: http://blogg.annaochdaniel.se
Postat av: Anna

Så kul att du får träffa Jennie! Hälsa så mycket från mig. :)

2007-10-30 @ 18:15:59
URL: http://blogg.annaochdaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0