Kväll...

Ikväll har jag käkat börtingpaj som mamma hade gjort, det var faktiskt jättegott!=) Kul att man kan göra annat av fisken än att bara koka och steka den, det bli ju rätt billigt med tanke på att vi har fiskat upp den själv. Dessutom är ju hållbsrheten för fryst fisk inte den bästa... Efter middan satt jag mig ner och läste tidningen, såg en artikel om en sundsvallsbo som hade låst in katter utan mat och vatten. Tillslut hade de katter som överlevt blivit kannibaler och ätit upp sina döda vänner... Åh vad jag blev ils när jag läste detta!!! Fattar inte hur männiksor tänker ibland...

 Btw så har jag haft en kanondag på jobbet, går så himla bra när jag jobbar med mammsen å så härjar vi så mycket, har hur skoj som helst!! Åså har jag jobbat med Dagumman och Simongubben=)
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Jo förresen "bed of roses" måste ju vara världens bästa låt, lr vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0