Marknadsförning...

Idag gjorde jag ett massutskick till typ hela telefonboken där jag gjorde reklam för min blogg... Kändes lite dumt men jag vill ju gärna att folk ska läsa vad jag skriver här ju! =)
Idag har jag och Sture varit och tagit upp näten som vi la ut igår, det blev rätt bra med fisk och vi fick några rejält stora fiskar också... Gravfisk!=) Rensa upp alla alladeles själv, visst var jag duktig?!?! Problemet är bara att jag råka skära mig lite med kniven så man kan tro att jag har mens på tummen eftersom det aldrig vill sluta blöda! ;p
Nu sitter jag på jobbet och skall snart åka iväg till "första kunden" arbetar ju på hemtjänsten för de som inte visste om det... =) Nä måste kolla mi9n facebook innan jag åker iväg! Hade så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0