Saknad...

Oj oj oj det känns inte speciellt bra det hära... Kommer verkligen att sakna jobbet på hemtjänsten! Det kändes jättejobbigt i hjärtat att säga hejdå till dem i fredagskväll men jag tror och hoppas att jag kan få jobba extra nån gång då och då när jag är ledig... Lite nervös börjar jag åxå va för det nya jobbet på hotellet och så känns det som om man kommer att få slita för en skitlön! Men men det blir ju antagligen mer timmar än vad jag skulle fått på hemthjänsten iallafall.
Idag är det en sån här lugn dag då man inte gö så himla mycket, har vunnit två raka segrar över mamma i yatzy på morgonkvisten vilket verkligen behövdes, förlorade 10/12 matcher igår! Fy, nästan skämmigt att berätta för allmänheten...;p Jag har åxå lagat en behå som hade tappat ena bygeln i tvätten, bygeln var självklart spårlöst försvunnen så jag fick klippa sönder en annan behå som jag inte tycker lika mycket om för att få en bygel till den jag skulle laga. Det gick bra men jag var tvungen att använda en tång för att knipsa av en bit av byglen eftersom den var större än behån. Sen så har jag stoppat mina gladsockar samtidigt som jag såg på Nyhetsmorgon Söndag på tv4.
Planer för idag är väl att gå ut med Strimma(hon jagar inte idag så då får jag sällskap) ev hjälpa mamma med skorpbak och så spela yatzy! =) Åså ska jag väl försöka binda ihop mina fingrar så att jag inte smsbombar en stackare...;p
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: ebbson

hej vännen, vad kul det later med nytt jobb. Hoppas det gar bra för dig i vinter:D Här rullar det pa, var till Zermatt i helgen och levde livet, vàldigt sliten idag:( AJA hoppas ni har det fint, KRAAAAM

2007-10-15 @ 15:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0