Väntan...

Hejsan! Steg upp strax efter 8 idag och käka frulle, gick och la mig sen och vila till 20 över 10..;p Man måste ju vila lite när man har chansen till det!=) Såg nåt konstigt program på VH1 idag som handlade om kändisars utseende, typ att storleken spelade roll på t.ex. näsan, hakan, fötterna läpparna osv. Ganska skojsigt faktiskt! Har tagoit en promenad upp mot Kråkberget men jag vände innan det blev nå brant. Ska åka upp med bussen halv 5 för att börja jobba sen ikväll... image5
Här är ett bildbevis på att snön har kommit och lagt sig i kråkberg och att Annika klär sig ordentligt så att hon inte blir förkyld! ;p

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, tänka sig att det blev snö i år igen. :) Imorrn ska vi hem en sväng och hälsa på och jag ska hämta ut mitt nya körkort!

2007-10-11 @ 20:54:49
URL: http://tuesday.blogg.se
Postat av: Caroline

Vill också ha snö!!;)

2007-10-13 @ 14:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0