Solsken...

Jag som ALLTID utgett mig för att avsky denna gråa, trista, kalla och deprimerande årstid som kallas höst.... MEN det har blivit en stor förändring på det planet! Nuförtiden uppskattar jag hösten till fullo, då tänke rjag inte på mysiga hemmakvällar i soffan med en bra bok och en temugg(än om det också är härligt). Nä det är de vackra färgerna och den härliga luften som gör att jag avgudar denna härligt underbara årstid! En solig höstdag som denna är faktiskt lika härligt om inte härligare än en solig sommardag=) Lägg där till svamp och bärplockning så förstår ni säkert varför Annika gillar hösten så mkt... Anledningen till detta är säkert att det råder brist på fina höstdagar(oftast fucking skitväder) men när väl solen skiner så njuter man till fullo!


Idag har jag varit ute på en promenad upp mot Kråkberget men jag orkade inte gå upp på toppen, hade med mig Strimma och fotade istället =) Blev nöjd med bilderna men onöjd med Strimma eftersom hon tuggade ihjäl en fjällämmel, usch! Nä, nu ska jag renbädda sängarna åt morsan å resten av familjen! 
Kram på er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0