Fan vad skönt!

Solen skiner som aldrig förr, jobbade till 12 idag, pallade inte att vara inne längre!!! Mitt mission denna eftermiddag blev istället att flörta in mig hos liftarna för att de skulle bli narrade att följa med mig på ett åk trots att de inte får det... Gick ganska så bra måste jag väl erkänna, 3 av dem nappade iallafall plus Simon å Jonatan på slutet men deras lift hade stängts.
image8

Ledsen fick jag då bli igårkväll, blir inge besök imorrn å i övermorrn=( Men men livet ska väl suga äckligt jäkla bajs ibland åxå!! Äh jag får väl dra till Kobåsettävlingen imorrnkväll istället, bli ju afterskitema sen på hotellet så... ;p

image9 Jäkla karlar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ge inte upp bara! Det kommer när det kommer, det du väntar på. :) Jag tänker på dig! Kramar!

2008-04-22 @ 18:43:59
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0