Ensam hemma

Ja det är just det jag är för tillfället! Mamma å resten av familjen for till Husum på fredagmorgon, Annika får stanna hemma med djuren å med gamlingarna på jobbet. Fredagen spenderade jag på sjön men Jennie med lunch hos henne efteråt. Sen börja hon å jobba så jag liftade hem till det tomma huset å såg tv... sen blev det att springa till Boksjön å tillbaka, dusch å uppstekt fläskopannkaka... Avslutade dagen med att nörda med mina fina dator, lyssna på en hel massa musik å kollade igenom gamla skivor med bilder på sedan högstadiet å gymnasiet.. ;p Rätt kul var bilderna från min å Ebbas modevisning... Hehe det var tider det!

Igår jobbade jag delad tur, dvs 7-12 å 16-21. Under de lediga timmarna var jag med Ebba-Sofia på Bed & Breakfast å lunchade därefter gick vi runt på några affärer på byn å sedan blev det glass vi Tärnaån. När hon övergav mig för Norra Fjällnäs så tog jag ett tvärdopp i Guatan innan jag började jobba igen. När jag kom hem så blev det blomvattning å att fara ut på en cykeltur med Strimma som hade suttit ute själv hela dagen. Tänkte se på tv ínnan läggdags men det var bara skit så jag satte igång en DVD som jag hittade där hemma... Gav upp efter halva filemn pga trötthet å frusenhet.

Vaknade imorse av att jag frös å var allmänt nere... TUSEN TACK STINA för alla goda råd angående skolan, jag behövde verkligen prata av mig med någon! Tog iallafall tag i mitt liv å gick ut med Strimma innan jag for på jobbet, började kl 12. Nu har jag just ätit å varit på Konsum å inhandat tuggummi så att jag klarar mig ett tag framöver. Ska väl sätta igång med att göra nån nytta på jobbet nu tror jag... När jag kommer hem är planen att gå ut med Strimma  på ett eller annat vis å sedan se klart filmen sedan igår innan jag lägger mig för kvällen... Måste upp halv 6 imorrn men det kommer att gå bara finfint!

Ha det bara bulla!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är duktig!

2008-08-04 @ 16:23:16
URL: http://tuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0