Fallit för grupptrycket

Jo det är just vad jag har gjort alldeles nyss.. Jag har blivit medlem på Apberget!
Jag som inte hade tänkt bli en apa i mängden men men så kan det gå ibland!

Ja vad har hänt som mest idag då? Jo jag har försökt komma igång med min nya mobil som kom med bussgods igår, men det går inge vidare... Svårt med en ny Nokia när jag är van med modell gammal samt Sony Ericsson. Men på något vis så har jag då lyckats skicka sms å pratat lite i den. Jag har dessutom skrivit under papperna till CSN och postat dem för att ansöka om studiebidrag... ÄNTLIGEN har jag fattat beslut angående låna lr ej, TACK MAMMA för hjälpen!! Guld värt... Pappa har även ringt å berättat att mammas gammcykel var helt Ok så jag ska ta den till Umeå å trampa på=)

Började jobba kl 12 idag, skulle egentligen börja 13 men då skulle Kidde sluta tidigare för att hinna med bussen tilkl Storuman för att sedan ta sig ut till Talludden å förstöra lite hjärnceller.. ;p visst är jag helt underbart snäll med mina vänner?? Hehe. Ja som sagt var så har jag då jobbat ikväll å sitter nu framför arbetsdatorn å nördar runt, tänker sova kvar på jobbet inatt eftersom jag börjar 7 imorrn.

Nu torr jag det blir att cleana gaddsen å sen läsa en god bok innan jag lägg igen ögonlocka.
Nattikramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, vem var det som till slut knuffade dig över kanten då? =P

2008-08-09 @ 12:11:07
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag tror det var en kombo av alla jäklar....

2008-08-10 @ 12:26:53
URL: http://annikaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0