Semester

Ja idag började min officiella semester efter min sommar på hemtjänsten... Blandade känslor, kommer att sakna mina små å stora älsklingar till gammfolk! Och om jag ska vara riktigt ärlig kommer jag mest av allt sakna lönebeskeden... Men men sånt är livet! Ja vad har jag då gjort på min lediga dag då? Jo dagen börjad med frukost i vanlig tappning sen blev det en kortis med Strimma innan familjen gav sig iväg till sjön för att ta upp nät. Jag å lillebror fick stanna vid land, min uppgift var att sola, läsa, göra upp eld å koka kaffe, lagom! Sen blev det att grilla korv, många olika sorter, hade köpt scans grillbricka på halva priset! Mumma=) När fikat var uppätit åkte vi hem å så cykla jag bort till Jennie. Vi lånade Simu's dubbelkajak å paddla typ 50 min vilket kändes på armarna. Var ett bra tag sen sist som jag paddla! Men det var helt udnerbart på sjön, soligt å vackert=) Ikväll har det inte blivit annat än att köra Anton till Boksjön å att sitta å glo framför datorn...

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite skönt med semester måste det väl ändå vara! :)

2008-08-18 @ 07:14:04
URL: http://tuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0