Solig dag

Vakna upp i morse å det var soligt!! =) Steg upp när telefonens alarm gick igång kl 08.00, slängde i mig en filtallrik å gick ut med hunden på en långpromenad. Ringde till min underbara vän Elin som fyller bolag idag å så lyssnade jag på "ring så spelar vi". Kom hem å satte mig för att läsa gamla tidningar i solen men då kom mamma ut å då blv det mest bara surrning... Nu ´ha jag nyss anlänt till jobbet, blir nog en slödag känns det som! Om inte damen sätter sig på larmet vill säga... Glassugen är jag åxå, vet inte hur jag ska lösa det problemet... ;p

Såg en bra film på tv4film igår, "Se upp för dårarna" av Helena Bergström. Riktigt bra film faktiskt, något jag rekommenderar att se! =)

Nu ka jag härja upp mig själv från stolen...

 
Memories from Thailand

Kommentarer
Postat av: Carro

Btw vännen. also falling for the bloggpreasure.;) whitesnake.blogg.se om du e nyfikon.^^

2008-08-16 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0