Annika goes blond

Jo det blev en blondering igårkväll, jag å Mia blev varnadras motsatser kan man säga. Hennes hår blev mörkbrunt=) Efter att vi blivit vackra som få satt vi på hennes golv och invigde hennes tekanna med Assamte och tuggade i oss lussekatter och knaprade i oss en massa pepparkakor, nice det! Diskussionsämnen som berördes är icke officiella för mina bloggläsare..=P

 
Blondie utan hals=P

Idag har jag haft föreläsning om digestionskanalen, gått nån timme medan jag snacka med mamma samt börjat gå igenom anteckningarna från föreläsningen. Ska kolla upp lite saker på sjukvårdsrådgivningens hemsida innan det blir att laga delikat middag för EN(å en massa matlådormest troligt). Blir "nån gryta" (Emmas ordval) med bönor och krossade tomater.. Funderar på att koka potatis till för att vara lite outstanding, de flesta äter det med ris ju! Hehe gud vad kreativt av mig.. Nä back to work som jag brukar säga!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0