En helg..

Mm det blev en underbar i Gunnarn=) Gillar hela högen där, inkl Isak =P Vi var en sväng till hans mormor också igår som bor lååång från civilisationen, typ som Kråkberg. Kom hem igårkväll till mamsen som hade bakat scones till kvällsfika (bara för min skull) hon är bra hon. Spelade lite gitarr, bordern lörde mig en bit på Black Night och drev rätt rejält med mig när jag spelade fel... Sött med småsyskon! Fortsatte nöta samma låt imorse och spelade också lärde mig lite ackord å så ur en bok. KUL är det=) Sen så blev det en promenix med Strimma innan jag börja å jobba. Ikväll är jag ensam på hemtjänsten så det känns lite trist att inte ha nån arbetskollega att surra med.. Men men jag har ju en hel drös med gamlingar som har talets förmåga att snacka med=) 



Nu ska jag göra nån samhällsnytta...

GOD  JUL

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var så lite, kul med sällskap! Härligt att helgen i Gunnarn var bra. :) God jul på dig nu!

2008-12-23 @ 21:58:16
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0