EPP

Blev min första EPP idag, Millan ringde just när jag kommit hem från Strömspilen och var på väg till bibblan för att plugga, plugga.. Men trevligare att vara social med henne måste jag erkänna! =) Vi köpte varsin billicider å fick därmed gratis mat, inte illa det. Cidern fick mig att känna mig som 18 år igen, jag å Elin som delar på en präsoncider... Tider, tider det=) Ja vad mer ska jag förtälja? Köpte mig en julklapp till mig själv på H&M som mamma skulle betala åt mig=) Bidde en duschtvål å nå feta till kroppen med doft av päron och lime. Flaskorna är sådär gulligt bulliga och färgen passar perfekt in i mitt badrum, nice det!



Efter EPP:n blev det att gå ner på stan med Millan och möta upp hennes mama där för shopping.. Jag köpte nada, inte Millan heller men mammnsen hittade både grejer till sig själv och julklappar.. Jag hittade värsta söta skorna men de fanns bara i storlek 37 så de blev att tipsa millan om dem.. Vet inte om hon köpte dem eller inte för jag gick hem istället. Det har nog blivit några mils promened idag (åxå) ska mäta upp den på Eniro tror jag..=P Tänkte nästan se filmen på ettan ikväll 21:30.. ÄKTA TV!!! =P


DUGGARAPPORT: Kollade det när jag kom hem nyss och blev mest bara förvirrad... Men jag ligger nog bra till inför tentan, behöver nog inte göra om del ett för att bli godkänd. Hoppas att del två är ganska enkel så jag spikar den=P Jag antar att jag egentligen är väldigt nöjd med resultatet men jag tänker bara för mkt helt enkelt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0