ja nu är det bortgjort

Jag tror och hoppas att det gick bra! Skrev om PNS istället för CNS som det var tänkt att jag skulle skriva om på en fråga så där försvann 2 p.. Men men är man klantig så är man! Skrev fel på dorsalis åxå, hade först skrvit rätt men sen ändra jag eftersom det var ett annat ord som de hade med som betydde samma. Åh klantfia!!! 

 

jaja nu funderar jag på att gå å lyssna på en disputition i aulan på vårdvetarhuset... Tror det kan bli intressant=) Har ändå inge vettigt för mig, har sett ännu ett avsnitt av 123 saker. Blev om inrikespolitik..

Kommentarer
Postat av: Milla

Men du fick väl förhoppningsvis nåt poäng =)

2008-12-12 @ 13:07:48
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0