Julkalendern

Tycker inte att den verkar vara nå bra, har sett alla avsnitt hittills men blir som inte intresserad.. Synd med tanke på att det är tradition att stiga upp för att kika på den vare morgon. Jaja det blir väl att jag kommer att försöka börja tycka om den så jag blir motiverad att stiga upp i tid för att hinna kika på den medan jag äter frukost. Då kommer ag igång med dagen också även om jag inte har några föreläsningar =) Det är good shit!

Oj vad det kan hända mycket på en vecka alltså.. Tror det inte blir orkester ikväll för mig,känns lite dumt, dumtäven om det är riktigt skoj! Hm nä nu ska ag ta itu med studierna tror jag.. Snart halvlek innan helg=)



Tänd ett ljus är favoritjullåten tror jag, så jäkla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0