man ska inte säga så mkt

Det är typiskt, skrev igår att det snöa och var vackert.. Men efter lunch då jag gick tillbaka till Mb och sedan skulle gå hem vid 15 tiden såhade det förstås regnet hela eftermiddan och det fortsatte på kvällen. Där flög det skitföret!! Men men det löns int å grämes över det. Idag är det då vackert ute och jag har tagit min vanliga promenad, samma som min löprunda btw mot Carlshem och Sofiehem. Nice det=) Började btw morgonen med att renbädda sängen och tvätta två fulla maksiner tvätt. Ha suttit nån timme nu och pluggat muskler och vad de gör för rörelser. Ska plugga lite på skallen nu innan lunch sen blir det plugg med basgruppen på skolan kl 13 - känns skoj=)



That's it... Ha lyssna samma låt MASSOR av gånger idag.. Take it from me - The Weepies Jaja plugga hjärnan var det..

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0