Summering av helgen

Är att den ha gått sjukt fort!!!

Åt pizza med Stina på fredgakväll med en trevlig promenad medan snön föll sakta ner från himmelen.. Blötsnö men men det va då julmysigt.. Sen kom gullponken till mig efter att jag kommit hem och saxat på en stund. Blev att kika lejonkungen, halva iallfall innan vi var för trötta för att sitta uppe å uggla. Såg fördigt filmen på lördag förmiddag å sen blev det att traska ner på Strömspilen med Jimmy och Marcus som skulle på bolaget innan stängningdags. På kvällen for jag på fest hos en tjej i klassen å sen blev det Corona, va faktiskt skoj den här gången!! Fick sällskap hem därifrån med hetaste killen i stan (Isak) och vi satt väl uppe ett tag å surra om det mesta mellan himmel och jord innan vi somnade likt barn på nyårsafton.

 
Hehe jag se lite mysko ut måste jag erkänna.. Visade pappa på hur webcamen funkade

Idag har varit en superslöardag med besök från pappsen och ett besök hos brodern med honom och Isak.. Pizza sen vinka av Isak på bussen, snart är det helg igen!! =)

Ja nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, har iallafall ett avsnitt Dansbandskamp att ta igen innan bedtime=) Nice det måste jag erkänna! Har även två julklappar som väntar på mig att bli öppnad.. =P

Kommentarer
Postat av: Erika

Å tack vad snäll du är! Hur går det för dig i Umeå?

2008-12-15 @ 12:32:50
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0