Attans otur....

Varför tog jag inte med mig liftkortet idag? Hade ju kunnat åka i backen hela eftermiddagen... Chefen har läjt in folk så vi är 5 på eftermiddagen å vi har inget städ! Känns lite onödigt att kuta på varandra i personalen...Fattar hon inte att det är våra skattepengar som hon slösar på ingenting?? Då har vi varit fucking underbemannad hur länge som helst å sen så har vi inget att köra helt plötsligt! =( Jag är bara rädd för att jag kommer att få lite jobb framöver... Vad ska jag göra i helgen förresten? Jag är ju ledig både lördag å söndag! Funderar lite på att dra ner till Storuman å hälsa på CarroBarro om hon är hemma. Nä nu ska jag dricka mig lite te=)

Älskar dig Elin å ag stöttar dig till 100% vad du än gör! HAr svårt att fatta att vi var så pjött på varann för några veckor sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0