Helt sjukt bra...

Ja hur skulle jag annars kunna beskriva denna helg? HAr verkligen haft det superskoj hela helgen! Träffa skitmkt folk på lördagkväll som jag kände, många från Storuman bla å så kom ju brorsan å Angelica dit ändå=) Fredan var lite speciell, efter lite nattamat hos Elins mormor bar det iväg ut till Malgovik för en massa surr, godis, snacks å övernattning... Släckte lampan runt halv 6 - 6 nånting på lördagmorgon..;p På lördan så var vi ute på isbanan å körde, premiär för både jag å Elin HUR SKOJ SOM HELST! På kvällen blev det middag med Stina å Elin på Krogen, thaibuffe=) Sen blev det utgång å en massa skoj... Idag har jag å Lein gjort en favorit i repris å kört en massa bil=)
Kom hem för en halvtimme sen men råkade hamna framför datorn, var ju tvungen att kolla på vk.se på mingelbilderna från helgen. Kika, jag å babsen är med både på lördag å fredag=)

Kommentarer
Postat av: ebba

hej, såg bilderna på VK, hihi rena rama mingebrudarna juh;)tihi

2008-02-11 @ 11:13:23
URL: http://ebbasofiavannar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0