sårad...

Ja det kan man lugnt säga att jag är nu! allt kändes så rätt i lördags, HAN var perfekt, JAG var perfekt å VI var perfekta. Men ett gäng med sms visade att de tinte var så perfekt ändå. Varför kunde han inte bara säga på en gång att ´han trivdes som singel å att han inte var ute efter något?? Känns piss å skit måste jag säga. Har gett upp flera boys pga detta puckot sm inte kan få tummen ur å säga som det är! Visar en sak å säger en annan... Det lustiga är ju at jag sa till hoom att "du är ju en sån här snäll kille som aldrig skulle kunna såra en" Oj oj vilekt pucko jag är! Bara bryta ihop å gå vidar esom han skrev i sitt sms... Det första har jag väl avklarat å till helgen är det www så då får jag väl klara av det andra ;p Hehe. Nä nu ska jag gå upp å spela sax med min alldeles egna saxelev=)
Älskar er mina underbara vänner, ni betyder så mkt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ajdå, lät inte alltför kul. Hoppas och tror att det kommer gå bra att gå vidare. :)

2008-02-05 @ 12:01:14
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0